C/ Costa i Cuxart, 5 - 08031 BARCELONA - Tel. 93 340 16 16 - email: mimir@lafontdemimir.cat

lunes, 25 de febrero de 2013

AGRAÏMENTS


Com haureu pogut veure, les dues últimes entrades al bloc no son meves, així que cal agrair de tot cor a la Josefina la seva desinteressada col·laboració, només esperant que aquestes siguin les primeres de moltes!!

I no només perquè a mi em costi posar-me a escriure (que també) si no per que m’ agrada pensar en aquest bloc com alguna cosa més que un taulell d’ anuncis de novetats, prefereixo que sigui una eina de comunicació entre els propis lectors i que entre tots ens podem recomanar lectures imprescindibles, noves o, simplement, curioses.

Per això os convido  a participar-hi!!! Si voleu publicar alguna entrada al bloc l’ únic que heu de fer és enviar-me-la al mail de la llibreria mimir@lafontdemimir.cat i jo ja la penjaré.

Dit això, em reitero en la meva gratitud envers la Josefina... moltes gràcies i fins la propera!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario